Štěpán David
Bakalářská práce
Analýza podnikových sociálních sítí
Enterprise social networks
Anotace:
Hlavním cílem práce je test podnikových sociálních sítí a navrhnutí řešení pro firmu BTL partner & media s.r.o.. Bakalářská práce se zabývá přínosy a implementací podnikových sociálních sítí ve firmách pro plánování, komunikaci a sdílení dat napříč organizacemi. Teoretická část je zaměřena na průzkum současného stavu trhu s podnikovými sociálními sítěmi a analýzu nejzásadnějších problémů v komunikaci …víceAbstract:
The main objective is testing enterprise social networking and then propose solution for the company BTL partner & media s.r.o.. This thesis deals with the benefits and implementation of enterprise social networking companies to plan, communicate and share data across organizations. The theoretical part is focused on the exploration of the current state of the market for corporate social networks and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50605
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50605
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Návrh sociální sítě se sportovní tématikou s využitím technologií Java Enterprise Edition
Petr BACKSTUBER -
Mikrohistorická analýza sdílení fotografií na sociální síti Instagram s případovou studií sdílení detailní fotografie jezdecké sochy Jošta Lucemburského v Brně
Barbora Junová -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Sociální sítě jako prostor pro sdílení gastronomických zážitků
Marek Svízela -
Motivace uživatelů mladších třiceti let pro sdílení soukromých informací na sociálních sítích
Valentina Dusíková -
Zachycení a analýza dat bezdrátové komunikace
Dominik Vodička