Analýza podnikatelské strategie České pošty, s.p. jako distributora vybraných pojistných produktů – Ing. Jaroslava Jenčíková
Ing. Jaroslava Jenčíková
Diplomová práce
Analýza podnikatelské strategie České pošty, s.p. jako distributora vybraných pojistných produktů
The Analysis Business Strategy of the Company Česká pošta s.p. as the Distributor of Selected Insurance Products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozsáhlým procesem strategického řízení podniku nejdříve v teoretické rovině a následně předkládá analýzu současné podnikatelské strategie České pošty, s.p. Právě podnikatelská strategie České pošty, s.p. doznala v roce 2013 velkých změn, jelikož jí ovlivnil fakt, že vstoupila v platnost novelizace Zákona o poštovních službách a tím došlo k demonopolizaci poštovního trhu v …víceAbstract:
This thesis deals with extensive process of strategical management of the enterprise firstly in theoretical level and afterwards presents the analysis of current business strategy of Czech post, enterprise. Especially business strategy of Czech post, enterprise detected in year 2013 big changes, because the amendment of the Law about post services come into force and this caused demonopolization of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Karina Mužáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JENČÍKOVÁ, Jaroslava. \textit{Analýza podnikatelské strategie České pošty, s.p. jako distributora vybraných pojistných produktů}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/rndegy/.
Jak správně citovat práci
Jenčíková, Jaroslava. Analýza podnikatelské strategie České pošty, s.p. jako distributora vybraných pojistných produktů. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová