Bc. Pavlína Strachoňová

Master's thesis

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro inovovaný výrobek firmy MEDIN, a.s.. Hlavním cílem práce je navrhnout novou marketingovou strategii pro tuzemský trh. Práce obsahuje teoretickou část, kde jsou popsány marketingové analýzy, další částí je charakteristika firmy MEDIN, a.s., její analýza a poslední část je návrh marketingové strategie a očekávané přínosy.
Abstract:
Diploma thesis is focused on marketing strategy for an innovated product of MEDIN company. The main goal of this work is to propose a new partial marketing strategy for the national market. The work includes three main parts - the theoretical one, which contains marketing analysis, the next part focuses on characterization of MEDIN company and its analysis, and the last part contains a suggestion of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting