Marketingová strategie pro inovovaný výrobek – Bc. Pavlína Strachoňová
Bc. Pavlína Strachoňová
Diplomová práce
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro inovovaný výrobek firmy MEDIN, a.s.. Hlavním cílem práce je navrhnout novou marketingovou strategii pro tuzemský trh. Práce obsahuje teoretickou část, kde jsou popsány marketingové analýzy, další částí je charakteristika firmy MEDIN, a.s., její analýza a poslední část je návrh marketingové strategie a očekávané přínosy.Abstract:
Diploma thesis is focused on marketing strategy for an innovated product of MEDIN company. The main goal of this work is to propose a new partial marketing strategy for the national market. The work includes three main parts - the theoretical one, which contains marketing analysis, the next part focuses on characterization of MEDIN company and its analysis, and the last part contains a suggestion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/u5w1g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová