Bc. Alena Kšádová

Master's thesis

Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku

The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for Selected Products from a Textile Company
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilního podniku“. Jejím cílem je navrhnout vhodné nástroje, komunikační mix a správné načasování marketingové kampaně pro módní značku Wrangler. Teoretická část shrnuje marketingové poznatky o produktu, distribuci, cenové politice a komunikaci, na jejichž základě jsou marketingové kampaně tvořeny …more
Abstract:
Abstract The theme of the thesis is "The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for the Selected Product from a Textile Company". Its aim is to design appropriate tools, communication mix and timing of marketing campaigns for fashion brand Wrangler. The theoretical part summarizes the findings of the product marketing, distribution, pricing and communication on the basis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance