Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku – Bc. Alena Kšádová
Bc. Alena Kšádová
Master's thesis
Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku
The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for Selected Products from a Textile Company
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilního podniku“. Jejím cílem je navrhnout vhodné nástroje, komunikační mix a správné načasování marketingové kampaně pro módní značku Wrangler. Teoretická část shrnuje marketingové poznatky o produktu, distribuci, cenové politice a komunikaci, na jejichž základě jsou marketingové kampaně tvořeny …moreAbstract:
Abstract The theme of the thesis is "The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for the Selected Product from a Textile Company". Its aim is to design appropriate tools, communication mix and timing of marketing campaigns for fashion brand Wrangler. The theoretical part summarizes the findings of the product marketing, distribution, pricing and communication on the basis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/idvfd/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŠÁDOVÁ, Alena. \textit{Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/rnkjri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová