Bc. Alena Kšádová

Diplomová práce

Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilníhopodniku

The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for Selected Products from a Textile Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Marketingová kampaň včetně návrhu komunikačního mixu pro vybrané produkty textilního podniku“. Jejím cílem je navrhnout vhodné nástroje, komunikační mix a správné načasování marketingové kampaně pro módní značku Wrangler. Teoretická část shrnuje marketingové poznatky o produktu, distribuci, cenové politice a komunikaci, na jejichž základě jsou marketingové kampaně tvořeny …více
Abstract:
Abstract The theme of the thesis is "The marketing Campaign including a project of the Communication Mix for the Selected Product from a Textile Company". Its aim is to design appropriate tools, communication mix and timing of marketing campaigns for fashion brand Wrangler. The theoretical part summarizes the findings of the product marketing, distribution, pricing and communication on the basis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance