Zvratnost jako didaktický problém ve výuce češtiny pro ruskojazyčné mluvčí – Hanna Hruzdova
Hanna Hruzdova
Bakalářská práce
Zvratnost jako didaktický problém ve výuce češtiny pro ruskojazyčné mluvčí
Reflexivity as Didactic Problem in Czech Teaching for Russian Speaking foreigners
Anotace:
Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy vztahující se k výuce češtiny jako cizího jazyka, problematika interference a gramatika zvratných zájmen v českém a ruském jazyce. V praktické části byly nejprve porovnány struktury zvratnosti v češtině a ruštině a jejich používání, poté byla provedena analýza učebnic pro výuku češtiny jako cizího jazyka, představeny …víceAbstract:
This thesis is divided into theoretical and practic parts. In the theoretical part are defined by the concepts related to the teaching of Czech as a foreign language, the issue of interference and the grammar of reflexive pronouns in Czech and Russian language. In the practical part were first compared the structures of the reflexivity in Czech and Russian and their usage, then, was made analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2018
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/i0qst/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Hana Gladkova, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Homoláč, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Čeština jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické přístupy vybraných německých průmyslových muzeí, technických památek a science center v expozicích a edukačních programech pro školy jako inspirace pro české prostředí.
Monika KUDELOVÁ -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ