Diana ZELENKO

Bachelor's thesis

Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů

The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá současnou problematikou využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů, přičemž se zaměřuje na konkrétní segment trhu, a to spotřebitele nakupující oblečení a obuv. V rámci práce autorka definuje klíčové pojmy, uvádí do rozšířených témat a prezentuje výsledky svého průzkumu provedeného formou dotazníku. Cílem tohoto průzkumu bylo získat informace …more
Abstract:
This bachelor's thesis addresses the current issue of utilizing social media to influence consumer purchasing behavior, focusing specifically on the clothing and footwear consumer segment. Within the thesis, the author defines key terms, introduces related topics, and presents the results of her questionnaire survey. The aim of this survey was to gather insights into consumer attitudes towards current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZELENKO, Diana. Role sociálních medií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/