Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd – Bc. Pavla Suchomelová
Bc. Pavla Suchomelová
Bakalářská práce
Grafomotorické obtíže ve vztahu k sebepojetí u žáků čtvrtých tříd
Graphomotor difficulties in relation to the self-concept of fourth grade children
Anotace:
Dysgrafie je specifická porucha učení, která postihuje grafický projev jedince (psaní, kreslení, rýsování). Výzkum dysgrafie i jejích psychologických konsekvencí je spíše upozaděný a diagnostika v českém prostředí postrádá objektivní nástroj ke zhodnocení grafomotorických dovedností. Práce prověřuje souvislost subjektivně hodnocených grafomotorických obtíží (HPSQ–C), akademického sebepojetí a sociálního …víceAbstract:
Dysgraphia is a specific learning disability which affects graphic expression (writing, drawing, drafting) of an individual. The research of dysgraphia and its psychological consequences is rather sidelined and diagnostics of dysgraphia in the Czech Republic lacks an objective tool for assessment of graphomotor skills. This study investigates the relationship amongst subjectively assessed graphomotor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fllw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Katarína Šafárová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
Daria Shishkina -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Výzkum pokročilých metod analýzy online písma se zaměřením na hodnocení grafomotorických obtíží u dětí školního věku
Vojtěch Zvončák -
Výzkum pokročilých metod analýzy online písma se zaměřením na hodnocení grafomotorických obtíží u dětí školního věku
Vojtěch Zvončák -
Sebepojetí žáků s dyslexií a dysgrafií na 2. stupni ZŠ
Lucie Vítková -
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Klára PELÁNOVÁ