NÁVRH VÝTVARNÉHO ANIMAČNÍHO PROGRAMU S EDUKAČNÍM POTENCIÁLEM – Petra KEMPNÁ
Petra KEMPNÁ
Bakalářská práce
NÁVRH VÝTVARNÉHO ANIMAČNÍHO PROGRAMU S EDUKAČNÍM POTENCIÁLEM
Art Programs in Experiential Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem výtvarného animačního programu s edukačním potenciálem. Návrh výtvarných aktivit je zaměřen na skupinu a jednotlivce, a to k využívání na různých typech akcí. Práce je založena na analýze teoretických poznatků z odborné literatury a informací získaných od konkrétních českých i zahraničních institucí, či z internetových zdrojů. Přípravy a realizace animačních programů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the design of an animation program with an eductional potential. The design of creative activities is focused on group and individuals to be apllied on different types of events. The thesis is based on the analysis of the theoretical knowledge from professional literature and information obtained from specific Czech and foreign institutions or from internet sources. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEMPNÁ, Petra. NÁVRH VÝTVARNÉHO ANIMAČNÍHO PROGRAMU S EDUKAČNÍM POTENCIÁLEM . Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Světlana Macáková -
Možnosti užití prvků zážitkové pedagogiky v rozvoji kreativity během hodin výtvarné výchovy na všeobecných gymnáziích
Alžběta Hájková -
Pedagogika zážitku aneb co by tomu řekl Komenský?
Ondřej CHRAPEK -
Výtvarný program pro rozvoj morálního usuzování dětí mladšího školního věku
Adéla Hroudová -
Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku
Lenka ŠIMKOVÁ -
Textilní materiály a techniky ve výtvarných a pracovních úkolech na 1. stupni ZŠ
Martha Pettinari Bryxi -
Artefiletický program pro děti předškolního věku
Iveta Bočáková -
Integrace výtvarného umění do výuky výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy
Denisa KOZMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva