Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci – Luisa SMRTKOVÁ
Luisa SMRTKOVÁ
Bachelor's thesis
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
Personal selling and its role in Marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v této problematice. V teoretické části jsou uvedeny názory předních autorů působících v oblasti marketingové komunikace a osobního prodeje. Praktická část práce zkoumá firmu OVB Allfinanz …moreAbstract:
This paper focuses on personal sales and its role in marketing communication. Based on an analysis of the current state it aims to propose changes to the usage and perception of personal sales. The theoretical part of this work contains opinions of renowned authors about the given issue. The practical part of the work focuses on OVB Allfinanz, a. s. company. It summarizes marketing communication tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Iveta PAVEZOVÁ, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMRTKOVÁ, Luisa. \textit{Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rofvdj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMRTKOVÁ, Luisa. Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Tereza Škodová -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights