Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci – Luisa SMRTKOVÁ
Luisa SMRTKOVÁ
Bakalářská práce
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
Personal selling and its role in Marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku osobního prodej v roli marketingové komunikace. Cílem této práce je na základě analýzy současné situace v oblasti využívání a vnímání osobního prodeje navrhnout změny v této problematice. V teoretické části jsou uvedeny názory předních autorů působících v oblasti marketingové komunikace a osobního prodeje. Praktická část práce zkoumá firmu OVB Allfinanz …víceAbstract:
This paper focuses on personal sales and its role in marketing communication. Based on an analysis of the current state it aims to propose changes to the usage and perception of personal sales. The theoretical part of this work contains opinions of renowned authors about the given issue. The practical part of the work focuses on OVB Allfinanz, a. s. company. It summarizes marketing communication tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMRTKOVÁ, Luisa. Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Tereza Škodová -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva