E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace) – Natálie Pechová
Natálie Pechová
Bachelor's thesis
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
E-commerce and other sales channels as a business trend (logistics, communication)
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast E-commerce tedy na online nakupování. V práci je popsána funkce internetu jakožto zprostředkovatele E-commerce. Dále následuje zaměření se na definice obchodu společně s logistikou jako samostatný celek pro vytvoření různých transakcí. Popis online světa z hlediska webových stránek, sociálních sítí a e-shopů. Definice jistých náležitostí týkajících se online …viacAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the E-commerce area of online shopping. The work describes the internet's function as an E-commerce broker. Next comes the focus on the definition of trade together with logistics as a separate unit for the creation of different transactions. Description of the online world in terms of websites, social networks and e-shops. Definition of certain elements relating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d8ww8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Využitelnost parcel boxů z pohledu preferencí zákazníků e-commerce
Pavel Ducháček -
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
Elena Kiseleva -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael