Bc. Ondřej Hadaš
Master's thesis
Korporátní design ve společnosti PS-TRONIC
The Corporate Design in the Company PS-TRONIC
Abstract:
Tato práce se zaobírá úlohou korporátního designu ve společnosti PS-TRONIC. Kromě vi-zuální složky se práce věnuje i celkové korporátní identitě a marketingové komunikaci. Ty jsou v rámci práce podrobeny několika analýzám tak, aby došlo k odhalení slabých míst a tak následně mohl vzniknout projekt pro jejich odstranění.Abstract:
This thesis focuses on the role of corporate design in PS-TRONIC company. Apart from visual part, the work deals with corporate identity and marketing communications. These are subjected to several analyses to point out weaknesses, so that a project could be developed to remove them.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hadaš, Ondřej. Korporátní design ve společnosti PS-TRONIC . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate design penzionu Samota Adelheid
Aneta Křivohlávková -
Informační design : Obsah a forma při prezentaci firem, vnímání grafické informace
Judita Hlinková -
Projekt zlepšení korporátního designu ve vybrané společnosti
Matúš Svaček -
Analýza vývoje a změn korporátního designu u vybraných společností
Milan Kutáček -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová