Specifika komunikace při výuce ve věkově smíšených třídách z pohledu pedagoga – Bc. Denisa Urbánková
Bc. Denisa Urbánková
Master's thesis
Specifika komunikace při výuce ve věkově smíšených třídách z pohledu pedagoga
Specifics of Educational Communication in Teaching at Small Scholl with Composite Classes from the Perspective of the Teacher
Abstract:
Diplomová práce pojednává o pedagogické komunikaci během výuky ve věkově smíšených třídách z pohledu pedagoga. Teoretická část práce se zabývá verbální pedagogickou komunikací, komunikačními dovednostmi a požadavky na učitele, ale také vztahy a typy autorit, které učitel při pedagogické komunikaci uplatňuje. Vymezuje také základní pojmy spojené s malotřídkou a specifika profese pedagoga na tomto typu …moreAbstract:
The thesis discusses the educational communication in teaching at small school with composite classes from the perspective of the teacher. The theoretical part deals with the verbal educational communication, the necessary communication skills and the requirements for teachers, also the relationships and the types of authority that a teacher in educational communication applies. Therefore the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nxsj4/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
Málotřídní školy a faktory ovlivňující jejich existenci a fungování
Kateřina Emmerová -
Péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí malotřídních škol
Natálie SVOBODOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný