Ing. Aswathy Vattathottiyil Surendran

Diplomová práce

Integrated Marketing Communications of Milma

Integrated Marketing Communications of Milma
Anotace:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of Milma's integrated marketing communication strategy and identify potential areas for improvement in its marketing. In more detail, it will contain a theoretical part that will address the theoretical background of integrated marketing communication. In the practical part the effectiveness of Milma’s current marketing strategies, including the …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of Milma's integrated marketing communication strategy and identify potential areas for improvement in its marketing. In more detail, it will contain a theoretical part that will address the theoretical background of integrated marketing communication. In the practical part the effectiveness of Milma’s current marketing strategies, including the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/r4ssg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné