Integrated Marketing Communications of Milma – Ing. Aswathy Vattathottiyil Surendran
Ing. Aswathy Vattathottiyil Surendran
Diplomová práce
Integrated Marketing Communications of Milma
Integrated Marketing Communications of Milma
Anotace:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of Milma's integrated marketing communication strategy and identify potential areas for improvement in its marketing. In more detail, it will contain a theoretical part that will address the theoretical background of integrated marketing communication. In the practical part the effectiveness of Milma’s current marketing strategies, including the …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of Milma's integrated marketing communication strategy and identify potential areas for improvement in its marketing. In more detail, it will contain a theoretical part that will address the theoretical background of integrated marketing communication. In the practical part the effectiveness of Milma’s current marketing strategies, including the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/r4ssg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Corporate Social Responsibility as a part of Public Relation
Maria Trima -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ