Improving the Process of Launching New Products – Sathish Kumar Selvaraj
Sathish Kumar Selvaraj
Diplomová práce
Improving the Process of Launching New Products
Improving the Process of Launching New Products
Anotace:
Diplomová práce má za cíl zlepšit proces vývoje nového produktu. Soubor všech aktivit, jejichž prostřednictvím firma vytváří a realizuje novou nabídku, se nazývá proces vývoje produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje obecný popis řešené problematiky a část praktickou, ve které jsou aplikovány teoretické znalosti doplněné o poznatky z praxe. Diplomová práce obsahuje analýzu procesu …víceAbstract:
The thesis aims to improve the process of new product development. The set of all activities through which a company creates and implements a new offering is called the product development process. The thesis is divided into a theoretical part, which contains a general description of the addressed issue, and a practical part which applies theoretical knowledge supplemented by knowledge from practice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/148187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Ivana Šajdlerová
- Oponent: Vladimíra Schindlerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program:
Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová