Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky – Jiří MATÚŠ
Jiří MATÚŠ
Bachelor's thesis
Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky
Using the principles of antiauthoritativ form of education in projects of experiential education
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na popis modelu antiautoritativní výchovy, jeho začlenění v systému vzdělávání a propojení s modelem zážitkové pedagogiky. Jako vzor antiautoritativní výchovy je představena anglická škola Summerhill. Závěr práce se věnuje začlenění principů antiautoritativní formy výchovy do projektů zážitkové pedagogiky.Abstract:
The thesis is focused on describing the model of antiauthorotativ education, its inclusion in the education system and links with the experiential learning model. As a model of antiauthoritativ education is presented English school Summerhill. The conclusion deals with the inclusion of the antiauthoritativ forms of education in projects of experiential education.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2011
Identifier:
144905
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Prof. PhDr. Ivo Jirásek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATÚŠ, Jiří. \textit{Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2011. Available from: https://theses.cz/id/rpaspa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATÚŠ, Jiří. Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Alexander Sutherland Neill - nejvýznamnější kritik tradiční filosofie výchovy a jeho přínos pro humanitní vědy
Jakub VANĚK -
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights