Role sociálních sítí v komunikaci firmy – Bc. Tomáš Větrovec
Bc. Tomáš Větrovec
Diplomová práce
Role sociálních sítí v komunikaci firmy
Role of social networks in corporate communication
Anotace:
V této práci prezentuji koncepty sociálních sítí, jejich roli, možnosti, příklady a omezení ve využití pro firemní marketingovou komunikaci. Zabývám se analýzou platforem, typy uživatelů a měřením efektivity marketingových aktivit v sociálních sítích. Cílem práce je prokázat, že sociální sítě jsou nejen efektivním akvizičním nástrojem, ale mají význam i pro budování brand awerness gastronomické firmy …víceAbstract:
In this work I present the concepts of social networks, their role, possibilities, examples and limitations in the use for corporate marketing communications. I deal with analysis platforms, types of users and measuring the effectiveness of marketing activities in social networks. The aim is to demonstrate that social networks are not only effective acquisition tool, but they are also important for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6229/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VĚTROVEC, Tomáš. \textit{Role sociálních sítí v komunikaci firmy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rph54y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu
Marie Khawajah -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Působení marketingové komunikace herního průmyslu
Radovan Šrein