Bc. Tomáš Větrovec

Master's thesis

Role sociálních sítí v komunikaci firmy

Role of social networks in corporate communication
Anotácia:
V této práci prezentuji koncepty sociálních sítí, jejich roli, možnosti, příklady a omezení ve využití pro firemní marketingovou komunikaci. Zabývám se analýzou platforem, typy uživatelů a měřením efektivity marketingových aktivit v sociálních sítích. Cílem práce je prokázat, že sociální sítě jsou nejen efektivním akvizičním nástrojem, ale mají význam i pro budování brand awerness gastronomické firmy …viac
Abstract:
In this work I present the concepts of social networks, their role, possibilities, examples and limitations in the use for corporate marketing communications. I deal with analysis platforms, types of users and measuring the effectiveness of marketing activities in social networks. The aim is to demonstrate that social networks are not only effective acquisition tool, but they are also important for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
  • Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze