Bc. Tomáš Větrovec
Master's thesis
Role sociálních sítí v komunikaci firmy
Role of social networks in corporate communication
Abstract:
V této práci prezentuji koncepty sociálních sítí, jejich roli, možnosti, příklady a omezení ve využití pro firemní marketingovou komunikaci. Zabývám se analýzou platforem, typy uživatelů a měřením efektivity marketingových aktivit v sociálních sítích. Cílem práce je prokázat, že sociální sítě jsou nejen efektivním akvizičním nástrojem, ale mají význam i pro budování brand awerness gastronomické firmy …moreAbstract:
In this work I present the concepts of social networks, their role, possibilities, examples and limitations in the use for corporate marketing communications. I deal with analysis platforms, types of users and measuring the effectiveness of marketing activities in social networks. The aim is to demonstrate that social networks are not only effective acquisition tool, but they are also important for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6229/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu
Marie Khawajah -
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Tomáš Kopáček -
Působení marketingové komunikace herního průmyslu
Radovan Šrein