Tvorba a design autorské učebnice – Bc. Vendula Franková
Bc. Vendula Franková
Master's thesis
Tvorba a design autorské učebnice
Writing and Designing an Artist's Textbook
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tvorbou autorské učebnice, návrhem jejího obsahu i vizuální podoby. Práce uvádí fenomén učebnice do historického kontextu, uvádí současné definice, procesy vzniku a nároky na její formu. Zkoumá také anatomii učebnic a hledá jejich ideální řešení. Praktickým výstupem je autorská učebnice vizuální identity a značky, která hravou formou přibližuje svět grafického designu. Učebnice …viacAbstract:
The thesis deals with the design of an author's textbook, developing its content and visual form. It places the phenomenon of textbooks within a historical context and presents contemporary definitions, the process of production, and requirements for their form. It also examines the anatomy of textbooks and seeks the ideal solution. The practical outcome is an author's textbook of visual identity and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ioe6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works / Secondary School Teacher Training in Arts and Visual Creative Works
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová