Marketingová studie turistické oblasti – Bc. Veronika Láncošová
Bc. Veronika Láncošová
Master's thesis
Marketingová studie turistické oblasti
The Marketing study of tourist area
Abstract:
Problematika cestovního ruchu je stále velmi důležité téma. Turismus tvoří značnou část ekonomiky vyspělých zemí. V teoretické části této práce jsou obecné informace o turismu v České republice. To zahrnuje faktory, které ovlivňují cestovní ruch, marketing destinace, strategii řízení, politiku turismu, informační systém destinace, vývoj turismu v české republice nebo trendy v turismu. Další část práce …moreAbstract:
The issue of tourist industry is still the important topic. Tourism creates a significant part of economy of developed countries. In the theoretical section of this thesis there are general information about tourism in the Czech Republic. It includes factors, which influence tourist industry, marketing destinations, management strategy, tourism policy, information system of destination, development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k5v4f/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Developmental trends in hotel business and economic growth: a case study of Kazakhstan
Dina Sharipkhan -
Analýzy připravenosti podniku na nové trendy v Industry 4.0
Tereza PROCHÁZKOVÁ -
Trendy v řízení obchodních strategií v praxi podniku
Nigina Umbetova -
Trendy v pohřebnictví v současném Japonsku
Marek Hanáček -
Trendy v boji proti novodobému otroctví v kontextu Cíle udržitelného rozvoje č. 8. Případová studie: Kávový průmysl v Brazílii
Lucie Marková -
Trendy v manažmente a ich využitie v praxi manažéra
Kristína Slahučková -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka