Marketingová studie turistické oblasti – Bc. Veronika Láncošová
Bc. Veronika Láncošová
Master's thesis
Marketingová studie turistické oblasti
The Marketing study of tourist area
Anotácia:
Problematika cestovního ruchu je stále velmi důležité téma. Turismus tvoří značnou část ekonomiky vyspělých zemí. V teoretické části této práce jsou obecné informace o turismu v České republice. To zahrnuje faktory, které ovlivňují cestovní ruch, marketing destinace, strategii řízení, politiku turismu, informační systém destinace, vývoj turismu v české republice nebo trendy v turismu. Další část práce …viacAbstract:
The issue of tourist industry is still the important topic. Tourism creates a significant part of economy of developed countries. In the theoretical section of this thesis there are general information about tourism in the Czech Republic. It includes factors, which influence tourist industry, marketing destinations, management strategy, tourism policy, information system of destination, development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5v4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Developmental trends in hotel business and economic growth: a case study of Kazakhstan
Dina Sharipkhan -
Analýzy připravenosti podniku na nové trendy v Industry 4.0
Tereza PROCHÁZKOVÁ -
Trendy v řízení obchodních strategií v praxi podniku
Nigina Umbetova -
Trendy v pohřebnictví v současném Japonsku
Marek Hanáček -
Trendy v boji proti novodobému otroctví v kontextu Cíle udržitelného rozvoje č. 8. Případová studie: Kávový průmysl v Brazílii
Lucie Marková -
Trendy v manažmente a ich využitie v praxi manažéra
Kristína Slahučková -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom -
Zhodnocení právně-institucionální regulace online herního průmyslu v ČR v letech 2017 až 2020 a srovnání s aktuálními trendy na světě
Marek Pohanka