Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy – Bc. Daniel Váňa
Bc. Daniel Váňa
Diplomová práce
Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy
Marketing plan and its application in the practice of family business
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zpracování marketingového plánu a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy. Tato práce může posloužit majitelům firmy k dosažení vyšších tržeb a zlepšit propagaci jejich obchodu. Práce je rozdělena na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická východiska jsou zaměřena na vysvětlení rodinného podnikání, marketing a marketing 4.0, kde jsou popsány nástroje marketingové …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to elaborate on a marketing plan and its application in the family business. This work can help business owners achieve higher sales and improve their business. The thesis is divided into the theoretical basis and practical part. The theoretical basic are focused on explanation of family business, marketing and marketing 4.0, where tools of marketing strategy are described …víceKlíčová slova
Rodinný podnik SWOT analýza Porterova analýza pěti sil PESTLE analýza konkurence marketingový plán marketing marketingový mix proces STP zákazníci maloobchod tržby Family company SWOT analysis Porter's analysis five forces PESTLE analysis competition marketing plan marketing mix process STP customers retail sales
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z6owg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
ESG audit of I.C.J., s.r.o.
Anastasiya Shalahava -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analýza určujících výrobních faktorů podniku
Jakub Krajč -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová