Formulace strategie (expanze) společnosti OnGlazz a zpracování realizačního plánu – Kristýna Vodičková
Kristýna Vodičková
Bachelor's thesis
Formulace strategie (expanze) společnosti OnGlazz a zpracování realizačního plánu
Formulation of the OnGlazz company strategy (expansion) and development of the implementation plan
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je formulovat strategii expanze na základě identifikace nejvhodnějšího zahraničního trhu, na který by vybraná firma mohla rozšířit své podnikání a současně analyzovat postup, jak k tomu přistoupit. Pro dosažení tohoto cíle je provedena analýza společnosti, systematická analýza vybraných zahraničních trhů, formulace strategie rozšíření podnikání firmy, a nakonec vypracování …viacAbstract:
The objective of this bachelor's thesis is to formulate an expansion strategy based on identifying the most suitable foreign market for the selected company to expand its business and simultaneously analyse the approach to achieve this goal. To accomplish this objective, the thesis will conduct a company analysis, a systematic analysis of selected foreign markets, formulate a strategy for business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedúci: Dr. Ing. Miloš Drdla, MBA
- Oponent: Soňa Hurná, doc. Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODIČKOVÁ, Kristýna. \textit{Formulace strategie (expanze) společnosti OnGlazz a~zpracování realizačního plánu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rq270j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
On Heath and Fields. The transformation of the rural landscape of the Bailiwick of 's-Hertogenbosch during the Late Middle Ages and Early Modern Period (ca. 1200-1550)
Johan Petrus Wilhelmus VERSPAY -
Formulace strategie zvoleného podniku na základě strategické analýzy
Petr Klemera -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Formulace marketingové strategie
Alena Vaňková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Formulace podnikové strategie a doporučení pro první roky
Ondřej Teichman -
Empirical Analysis of the Impact of Immigration on European Labor Markets in Times of Economic Recession
Tatiana Medková -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova