Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide – Lucie Kubínová
Lucie Kubínová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide
Proposal of marketing strategy for Trail-Guide start-up
Abstract:
Diplomová práce má za cíl vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide, který působí v oblasti horské cyklistiky. Marketingová strategie se zaměřuje na využití nástrojů inbound marketingu. Teoretická část popisuje jednotlivé oblasti marketingu a porovnává rozdílné přístupy různých autorů. Metody a nástroje popsané v teoretické části byly následně využity pro vypracování praktické …moreAbstract:
The master thesis aims to develop a marketing strategy for Trail-Guide which is a start-up oriented on mountain biking. The marketing strategy focuses on using inbound marketing tools. The theoretical part describes individual areas of marketing and compares different approaches of different authors. The methods and tools described in the theoretical part were then employed in the practical part. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77223
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Ondřej Dvouletý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková