Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide – Lucie Kubínová
Lucie Kubínová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide
Proposal of marketing strategy for Trail-Guide start-up
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide, který působí v oblasti horské cyklistiky. Marketingová strategie se zaměřuje na využití nástrojů inbound marketingu. Teoretická část popisuje jednotlivé oblasti marketingu a porovnává rozdílné přístupy různých autorů. Metody a nástroje popsané v teoretické části byly následně využity pro vypracování praktické …viacAbstract:
The master thesis aims to develop a marketing strategy for Trail-Guide which is a start-up oriented on mountain biking. The marketing strategy focuses on using inbound marketing tools. The theoretical part describes individual areas of marketing and compares different approaches of different authors. The methods and tools described in the theoretical part were then employed in the practical part. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77223
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Ondřej Dvouletý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková