Identita a image značky Dermacol na českém trhu – Barbora Chládková
Barbora Chládková
Master's thesis
Identita a image značky Dermacol na českém trhu
Dermacol: Brand Identity and Brand Image
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo porovnat identitu značky Dermacol s její image vnímanou zákazníky. Teoretická východiska byla popsána v teoretické části práce, která se zaměřila především na definici pojmů značka, její image, identita a marketinogvý výzkum trhu. V praktické části byla potom na základě poznatků z první části provedena situační analza značky Dermacol, včetně analýzy konkurence. Stěžejní částí …moreAbstract:
The aim of this thesis was to compare the identity of Dermacol brand with its image. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focused mainly on the definition of the terms brand, its image, identity and market research. In the practical part, based on the knowledge of the first part, a situation analysis of the Dermacol brand was carried out, including the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75770
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran