Online marketingová komunikace Solária Shark – Bc. Dominika Carbolová
Bc. Dominika Carbolová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace Solária Shark
Online marketing communication of Solarium Shark
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace u Solária Shark v Karviné a návrh doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části je definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, Google Ads, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části se autorka zabývá představením solária …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication at the Shark Solarium in Karviná and to propose recommendations for its possible improvement. The theoretical part defines online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, Google Ads, Sklik and others falling into this area. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/yvwvg/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CARBOLOVÁ, Dominika. \textit{Online marketingová komunikace Solária Shark}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rqfj9x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Webová analytika
Jakub Možný -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram jako nástroj ovlivňování
Taťána KOLONIČNÁ