Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol – Nikol SKÁLOVÁ
Nikol SKÁLOVÁ
Master's thesis
Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol
Partnership Approach in the Education of Primary School Pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem partnerský přístup ve vzdělávání žáků mladšího školního věku. Cílem práce je analyzovat vztah vybraných typů základních škol v České republice k partnerskému přístupu. V teoretické části práce je představena humanistická teorie, o jejíž východiska se partnerský přístup opírá. V této části práce je dále konceptualizován pojem partnerský přístup pomocí pilířů definovaných …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the partnership approach in younger school pupil education. The aim of the thesis is to analyse a relationship of the selected types of elementary schools in the Czech Republic to the partnership approach. A theoretical basis of the partnership approach, a humanistic theory, is described in the theoretical part of the thesis. In the very part of work, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKÁLOVÁ, Nikol. Partnerský přístup v edukaci žáků na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Well-being žáků ve vztahu k pedagogickým interakcím
Martina Šmeralová -
Pedagogická interakce mezi učitelem a žáky na 1. st. ZŠ
Lucie EBERTOVÁ -
Kvalita interakce mezi učitelem a žákem na 1. stupni ZŠ
Denisa HRDLIČKOVÁ -
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Interakce ve školní třídě s dobrým sociálním klimatem
Alena Bendová -
Interakce mezi učitelem a žákem na primární škole
Gabriela MACHÁLKOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová