Alexandra Ganzyuk

Diplomová práce

Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury

Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Anotace:
Cílem výzkumu je studium vlivu společenské odpovědnosti podniků na důvěru spotřebitelů vůči luxusním značkám. Kvantitativní přístup byl zvolen jako nejvhodnější metoda výzkumu. Výzkum aplikuje kvantitativní sběr dat formou dotazníku. Empirická studie provedená na příkladu luxusní značky Gucci ukázala, že aktivity společenské odpovědnosti mají především významný a kladný vliv na důvěru v značku. Zjištění …více
Abstract:
The aim of the research is to study the influence of corporate social responsibility on consumers' trust toward luxury brands. The quantitative approach was chosen as the most appropriate method to answer the research question. The research applies quantitative data collection in the form of a survey. The empirical study conducted on the example of the luxury brand Gucci revealed that the corporate …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78240