Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury – Alexandra Ganzyuk
Alexandra Ganzyuk
Diplomová práce
Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Anotace:
Cílem výzkumu je studium vlivu společenské odpovědnosti podniků na důvěru spotřebitelů vůči luxusním značkám. Kvantitativní přístup byl zvolen jako nejvhodnější metoda výzkumu. Výzkum aplikuje kvantitativní sběr dat formou dotazníku. Empirická studie provedená na příkladu luxusní značky Gucci ukázala, že aktivity společenské odpovědnosti mají především významný a kladný vliv na důvěru v značku. Zjištění …víceAbstract:
The aim of the research is to study the influence of corporate social responsibility on consumers' trust toward luxury brands. The quantitative approach was chosen as the most appropriate method to answer the research question. The research applies quantitative data collection in the form of a survey. The empirical study conducted on the example of the luxury brand Gucci revealed that the corporate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78240
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78240
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić