Zařazení praktické činnosti do výuky na vysokých školách se zaměřením na stavitelství a architekturu. – Alžběta Vachelová
Alžběta Vachelová
Bakalářská práce
Zařazení praktické činnosti do výuky na vysokých školách se zaměřením na stavitelství a architekturu.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zařazením praktické složky výuky do studijních programů oboru Architektura a stavitelství na Fakultě stavební ČVUT v Praze – konkrétně tzv. Design & Build programy, které umožňují studentům realizovat jejich architektonické návrhy v měřítku 1:1. První polovina teoretické části se zabývá inovativní výukou jako takovou, její historií, pod ní spadajícími styly výuky, především …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the inclusion of the practical part of the education in the study programs of Architecture and Civil Engineering at the Faculty of Civil Engineering CTU in Prague - specifically Design & Build programs that allow students to realize their architectural designs in 1: 1 scale. The first half of the theoretical part deals with innovative teaching, its history, teaching styles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rqx0s2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACHELOVÁ, Alžběta. \textit{Zařazení praktické činnosti do výuky na vysokých školách se zaměřením na stavitelství a architekturu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/rqx0s2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní metody ve výuce zdravotnických záchranářů
Viktorie SASOVÁ -
Inovativní výuka v primárním vzdělávání
Lenka GRÁFOVÁ -
Inovativní metody výuky vybraných slovních druhů na 1. stupni ZŠ
Hana BUBLÍKOVÁ -
Inovativní metody práce s texty při výuce ruského jazyka v učitelské praxi
Klára ZHORELOVÁ -
Model Multimediální výzkumné laboratoře a jejího fungování s využitím principů Design Thinking
Romana Čočková -
Design výuky 3D tisku v sekundárním vzdělávání
Dominik CAHA -
Učební pomůcky ve výuce oboru "Grafický design"
Eliška Římanová -
Semestrální výuka s aplikací Design Thinking na vysokých školách
Martin Kazík