Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě – Jan Doubek
Jan Doubek
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Generation Z consumer behavior and trends on the wine market in the Czech Republic and in the world
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice chování spotřebitelů generace Z a trendům na trhu vín v České republice a v zahraniční. Práce se zabývá spotřebním chováním generace Z ve vztahu k nákupu a konzumaci vína. Charakterizován je také trh vína v České republice, s uvedením trendů a jejich následné porovnání s trendy globálními. Hlavním cílem práce je zhodnotit spotřebitelské chování zástupců generace …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of consumer behavior of generation Z and trends in the wine market in the Czech Republic and abroad. The thesis deals with the consumption behavior of generation Z in relation to the purchase and consumption of wine. The wine market in the Czech Republic is also characterized, with trends and their subsequent comparison with global trends. The main goal of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85875
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu