Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě – Jan Doubek
Jan Doubek
Bakalářská práce
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Generation Z consumer behavior and trends on the wine market in the Czech Republic and in the world
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice chování spotřebitelů generace Z a trendům na trhu vín v České republice a v zahraniční. Práce se zabývá spotřebním chováním generace Z ve vztahu k nákupu a konzumaci vína. Charakterizován je také trh vína v České republice, s uvedením trendů a jejich následné porovnání s trendy globálními. Hlavním cílem práce je zhodnotit spotřebitelské chování zástupců generace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of consumer behavior of generation Z and trends in the wine market in the Czech Republic and abroad. The thesis deals with the consumption behavior of generation Z in relation to the purchase and consumption of wine. The wine market in the Czech Republic is also characterized, with trends and their subsequent comparison with global trends. The main goal of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85875
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85875
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu