Vizuální identita ve státní správě – Markéta Myšková, DiS.
Markéta Myšková, DiS.
Bakalářská práce
Vizuální identita ve státní správě
Visual Identity In Government
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh vizuální identity státního subjektu Digitální a informační agentura. Nejprve je blíže specifikováno téma vizuální identity. Následně se rozebírá inkluzivita a přístupnost, ale také jestli je státní správa schopná si dobrou vizuální identitu udržet. Ukázky z grafického designu zaměřeného na digitalizaci a na současný stav grafického designu ve státní správě nejen …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is visual identity of government administration service called Digital and Information Agency. Firstly is specified the topic of visual. Then it discusses inclusiveness and accessibility, but also if the state administration is able to maintain a good visual identity. Examples of graphic design focusing on digitalisation and the current state of graphic design in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Myšková, Markéta. Vizuální identita ve státní správě. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Grafický design ve veřejném prostoru.
Theresia RUPPERTOVÁ -
Grafický design ve vztahu k výstavnímu provozu
Anna SOUKUPOVÁ -
Grafický design ve veřejném prostoru
Veronika Nováková -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Grafický design rockových hudebních nosičů v Čechách v letech 1980-2000 ve světovém kontextu
Jakub SPURNÝ -
Učební pomůcky ve výuce oboru "Grafický design"
Eliška Římanová -
Grafický design ve výstavnictví
Adela Galbavá