Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel – Jana Hradečná
Jana Hradečná
Master's thesis
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5746
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
- Supervisor: Jana Valentová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5746
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová