František Příplata

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí

The marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. in the domestic and foreign markets, comparison with the competition
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express Global a. s. jako celek a poskytnout na základě pozorování vlastní doporučení pro možný rozvoj společnosti po stránce produktové, komunikační, cenové či popřípadě distribuční. Práce se zabývá mimo hlavní problematiku, kterou je marketingová strategie, i historickou stránkou společnosti, srovnáním s domácí i zahraniční …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. and to provide own recommendation for the possible development of the company in the areas of its product, price, promotion and distribution based on own observation. Apart from the main issue, bachelor thesis describes also the history of the company, compares the company with domestic market competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jiří Nekuža

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76060