Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí – František Příplata
František Příplata
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
The marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. in the domestic and foreign markets, comparison with the competition
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zhodnotit marketingovou strategii společnosti Leo Express Global a. s. jako celek a poskytnout na základě pozorování vlastní doporučení pro možný rozvoj společnosti po stránce produktové, komunikační, cenové či popřípadě distribuční. Práce se zabývá mimo hlavní problematiku, kterou je marketingová strategie, i historickou stránkou společnosti, srovnáním s domácí i zahraniční …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to analyze the marketing strategy of the company Leo Express Global a. s. and to provide own recommendation for the possible development of the company in the areas of its product, price, promotion and distribution based on own observation. Apart from the main issue, bachelor thesis describes also the history of the company, compares the company with domestic market competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jiří Nekuža
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘÍPLATA, František. \textit{Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a~zahraničních trzích, srovnání s~konkurencí}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rr7qq0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Riziko vstupu nového konkurenta na trh železniční dopravy a jeho význam z pohledu strategie stávajícího poskytovatele
Mária Jančeková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Filip Waschek -
Postavení společnosti Leo Express na trhu osobních železničních přepravců v ČR
Martin Henčl