The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching – Bc. Petr Pecha
Bc. Petr Pecha
Diplomová práce
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou technik neurolingvistického programování, za účelem přesvědčit se o jejich teoretické věrohodnosti. Analýza se opírá o studium materiálů od zakladatelů NLP a srovnává poznatky s kritickými studiemi z oblasti psychologie a doplňuje o poznatky z neurovědy. Dále se práce soustřeďuje na popis technik, které mají pevný teoretický základ a na způsoby jejich adaptace a zavedení …víceAbstract:
The diploma thesis aims to critically review the techniques of neuro-linguistic programming and to ascertain their scientific validity. This aim is fulfilled by the study of materials published by the founders of NLP and their review against critical studies from the field of psychology with the addition of findings in neuroscience. Next, the thesis describes the techniques which have been found to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fmx8t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: M.A. Michael George
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Neurolingvistické programování v manažerské praxi
Veronika PAVLOVÁ -
Neurolingvistické programování a osoby s mentálním postižením
Uršula KLIMSZOVÁ -
Neurolingvistické programování jako metoda rozvoje pracovníků v organizaci
Martina Kopecká -
Binární klasifikace zákaznických incidentů pomocí metod NLP
Jiří Pokorný -
Museum and Gallery Education in ELT
Lujza Jankovičová -
Representation of Ethnic Minorities of Anglophone Countries in Selected ELT Textbooks Used in Czech Grammar Schools
Eliška Bencová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
Annamária Zemanová