The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching – Bc. Petr Pecha
Bc. Petr Pecha
Master's thesis
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
The Implementation of Techniques of Neuro-Linguistic Programming into English Language Teaching
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou technik neurolingvistického programování, za účelem přesvědčit se o jejich teoretické věrohodnosti. Analýza se opírá o studium materiálů od zakladatelů NLP a srovnává poznatky s kritickými studiemi z oblasti psychologie a doplňuje o poznatky z neurovědy. Dále se práce soustřeďuje na popis technik, které mají pevný teoretický základ a na způsoby jejich adaptace a zavedení …viacAbstract:
The diploma thesis aims to critically review the techniques of neuro-linguistic programming and to ascertain their scientific validity. This aim is fulfilled by the study of materials published by the founders of NLP and their review against critical studies from the field of psychology with the addition of findings in neuroscience. Next, the thesis describes the techniques which have been found to …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fmx8t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: M.A. Michael George
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Neurolingvistické programování v manažerské praxi
Veronika PAVLOVÁ -
Neurolingvistické programování jako metoda rozvoje pracovníků v organizaci
Martina Kopecká -
Neurolingvistické programování a osoby s mentálním postižením
Uršula KLIMSZOVÁ -
Binární klasifikace zákaznických incidentů pomocí metod NLP
Jiří Pokorný -
Socioculturally Disadvantaged Roma Students and ELT: Teachers’ Experience and Perception
Lucie Slováčková -
Movement and Its Impact on Czech Upper-Secondary Learners’ Retention and Engagement in the ELT Classroom
Pavlína Šefčíková -
Memory Training Techniques in ELT: Teaching Vocabulary
Šárka Železná -
The creation and use of educational videos in ELT
David Dvořák