Bc. Petra Mičulková

Master's thesis

Marketingová komunikace sportovní značky

Marketing Communication of the Sport Brand
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního …more
Abstract:
This master's thesis deals with the marketing communication of the sports brand. Its main subject of the study is social media such as Facebook and Instagram, it also deals with the runners' perception of the brand. The theory deals with marketing considering running shoes, consumer behaviour and brand perception. The practical part consists of the introduction of the sports brand and further information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mičulková, Petra. Marketingová komunikace sportovní značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe