Bc. Petra Mičulková
Master's thesis
Marketingová komunikace sportovní značky
Marketing Communication of the Sport Brand
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci sportovní značky. Zabývá se především sociálními sítěmi Facebook a Instagram a zaměřuje se na zlepšení vnímání značky běžci. Teoretická část zpracovává problematiku marketingu zaměřeného na běžeckou obuv, nákupní chování a vnímaní značky. Praktická část krátce představuje značku a dále se věnuje rozboru získaných dat z kvalitativního a kvantitativního …moreAbstract:
This master's thesis deals with the marketing communication of the sports brand. Its main subject of the study is social media such as Facebook and Instagram, it also deals with the runners' perception of the brand. The theory deals with marketing considering running shoes, consumer behaviour and brand perception. The practical part consists of the introduction of the sports brand and further information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mičulková, Petra. Marketingová komunikace sportovní značky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž