Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ – Matej Zvara
Matej Zvara
Diplomová práce
Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ
Exportní a marketingová strategie společnosti GO4STYLE.CZ
Anotace:
Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další …víceAbstract:
This final work is focused on the e-shop GO4STYLE.CZ, which is in his first year of entrepreneurship on the field of e-commerce. The main subject of his business activities is selling special dance goods, especially dance shoes, dance apparel and accessories. The main goal of this work is to analyze his present situation and position on the market, as well as current marketing strategy and on this …víceAbstract:
Táto záverečná práca je zameraná na internetový obchod GO4STYLE.CZ, ktorý pôsobí na poli internetového podnikania prvý rok. Hlavným predmetom činnosti tejto spoločnosti je predaj špecializovaného tovaru na tancovanie, predovšetkým sortimentu obuvi, oblečenia a doplnkov. Cieľom práce je analyzovať jeho súčasnú situáciu a pozíciu na trhu, tiež marketingovú stratégiu a na základe toho navrhnúť zmeny a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jaroslava Mudrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25021
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia pre developerské projekty
Bartolomej Gonos