Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole – Mgr. Renata ŠVAŇHALOVÁ
Mgr. Renata ŠVAŇHALOVÁ
Master's thesis
Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole
Social skills as an indicator of readiness of children to start compulsory schooling at Montessori School
Abstract:
Diplomová práce seznamuje s pojetím pedagogiky Marie Montessori. V teoretické části práce se rozděluje na tři kapitoly, první je zaměřená na problematiku školní zralosti a připravenosti, druhá polovina kapitoly se věnuje sociálním dovednostem. Druhá kapitola popisuje alternativní školství ve svém obecném rozsahu, jsou zde uvedeny typy jednotlivých škol. Třetí kapitola se zaměřuje na konkrétní alternativní …moreAbstract:
This diploma thesis introduces the concept of pedagogy Marie Montessori. In the theoretical part, the thesis is divided into three chapters, the first is focused on school maturity and preparedness, the second part of the chapter deals with social skills. The second chapter describes alternative education in its general scope, the types of individual schools are listed here. The third chapter focuses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVAŇHALOVÁ, Renata. \textit{Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rryb4t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVAŇHALOVÁ, Renata. Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pre-School Education
Theses on a related topic
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Edita Javorská -
Les éléments de la pédagogie Montessori dans l'enseignement du FLE au collège
Amálie Vojáčková -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori
Marta DROZDOVÁ -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights