Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z – Emma Mária Brtáňová
Emma Mária Brtáňová
Bachelor's thesis
Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Y/Z
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje zelenému marketingu a vlivu tohoto druhu marketingu na chování spotřebitelů. Podrobně popisuje, co je to zelený marketing a jeho složky, a také popisuje negativní část zeleného marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a v poslední teoretické části spotřebitelským chováním. V praktické části byl vytvořen kvantitativní výzkum formou …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on green marketing in the cosmetics industry and its impact on Generation Z. The thesis examines green marketing strategies in detail, defines greenwashing and looks at consumer behaviour. In the practical part, a questionnaire survey was conducted to analyse the respondents' awareness and opinions about green marketing, their attitudes towards green products and the impact …viacAbstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na zelený marketing v kozmetickom priemysle a jeho vplyv na generáciu Z. Práca podrobne skúma stratégie zeleného marketingu, definuje greenwashing a zaoberá sa spotrebiteľským správaním. V praktickej časti bol vykonaný výskum formou dotazníka, ktorý analyzoval povedomie a názory respondentov na zelený marketing, ich postoje k ekologickým produktom a vplyv zeleného …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Petr Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Vplyv ekonomiky jednotlivých krajín Európskej únie na spotrebiteľské správanie
Katarína Horáková