Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Bc. Helena Plechatá
Bc. Helena Plechatá
Master's thesis
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The Influence of Particular Forms of Internal PR in Corporate Culture, Attitudes and Values of the Company's Employees
Abstract:
Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data …moreAbstract:
The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLECHATÁ, Helena. \textit{Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/rswz0u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plechatá, Helena. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová