Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Bc. Helena Plechatá
Bc. Helena Plechatá
Diplomová práce
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The Influence of Particular Forms of Internal PR in Corporate Culture, Attitudes and Values of the Company's Employees
Anotace:
Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data …víceAbstract:
The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLECHATÁ, Helena. \textit{Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rswz0u/.
Jak správně citovat práci
Plechatá, Helena. Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Petr Stránský -
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
David Novák -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Firemní kultura a interní komunikace
Martina Pucholtová